söndag 7 maj 2006

Blommor, sol och Ajax


Jag har svårt att låta bli att fotografera blommor. Solen och värmen sätter fart på naturen. Gick till affären för att köpa Ajax och tvättsvampar (det behöver jag för att skrubba Dawids rum). Kameran hade jag i min kasse och var tvungen att stanna och ta några bilder. Jag älskar vår! Men lite besviken är jag. Just denna helg är så underbar, man bör vara ute och göra något helt annat, inte sitta inne och städa. Men det måste jag göra. Antal helger innan jag flyttar börjar ju krympa.

Nie moge przejsc spokojnie obok kwiatow i nie fotografowac ich. Poszlam do sklepu aby kupic Ajax i gabki do mycia pokoju Dawida. No i musialam sie zatrzymac aby zrobic kwiatom pare zdjec. Kocham wiosne! Chociaz troche jestem zawiedziona. Wlasnie ten weekend jest taki sloneczny i cieply. Powinnam wyjsc i robic zupelnie cos innego. Nie siedziec w domu i szorowc. Ale ja musze. Ilosc weekendow do mojej przeprowadzki zaczyna sie kurczyc.

Inga kommentarer: