lördag 29 juni 2013

Avgrunden har öppnat sig


Ibland vaknar man och ser framemot en strålande dag.
Men när man lägger sig på kvällen då gör man det med ett stort svidande sår i själen.

Plötsligt står man där, vid avgrundens kant och vet att man måste falla in, att det inte finns något återvändo längre. Sådant har hänt mig idag. Jag vill vakna och upptäcka att allt är bara en mardröm...

Och jag kan inte skriva mer, inte just nu. Av respekt.
Men när tiden är mogen då kommer jag att gråta floder.
Så högt att även ni hör... 

9 kommentarer:

Smilla sa...

Åh :( Det låter inte alls bra. Skickar en kram.

cruella sa...

Men kära, vad kan ha hänt? Kram.

Trollmor sa...

Skickar en kram.

Anna Ström Åhlén sa...

Men vad nu? Blir orolig. Varm kram till dig!

Anna Ström Åhlén sa...

Men vad nu? Blir orolig. Varm kram till dig!

Anna Ström Åhlén sa...

Förstår inte varför min kommentar kom med två gånger. Radera gärna. / Anna

Emileitha/Tarja sa...

Varma tankar o en kram

Anna Stilla sa...

Hej mina trogna bloggvänner! Jag kommer att berätta vad som har hänt men inte just nu... Det är olämpligt att göra det nu. Jag hoppas att ni förstår. Kram.

Anna sa...

Absolut! Blev bara så orolig för din skull ...