torsdag 25 april 2013

Det spanska landslaget


- Om du hittar då kan du köpa en fotbollströja till mig. Helst spanska landslaget.

Det bör vara lätt som en plätt, speciellt i Barcelona. Bara jag vet hur en sådan tröja ser ut.
Med en sådan utförlig beskrivning bör även en sådan fotbollsanalfabet som jag hitta rätt tröja.

:)))



Jag och några gamla goda kompisar från Göteborg har bestämt oss för att möta våren i Barcelona. I januari bokade K resan. Då kändes resan avlägsen och overklig. Men nu är det dags. Imorgon, efter jobbet, bär det av... 

Kram på Er och vi ses snart igen!

4 kommentarer:

cruella sa...

Men så underbart! Köp tröjan direkt så kan du koppla av på champagneriorna sedan:-)

Fru Purjo sa...

Va härligt det låter med en resa till våren och Barcelona :)

Emileitha/Tarja sa...

Ha så kul

Raija sa...

Men så spännande. Det är en stad jag gärna skulle vilja besöka. Hoppas du har riktigt kul och tar massor av bilder.