söndag 4 november 2012

Utan anledning


Det är märkligt hur humörkurvan kan gå upp och ner. De senaste dagarna, om inte veckorna, har jag varit på topp. Men imorse vaknade jag alldeles utspottad. Dagen har varit tyst, grå och ganska tung. Jag vet inte varför, inget särskilt har hänt. Det har bara blivit så. Jag har suttit vid datorn och redigerat gamla bilder, druckit många koppar te och hela tiden passat mig för att inte börja gråta. Av ingen anledning alls. Det är inte lätt alla gånger att vara kvinna....

3 kommentarer:

Emileitha/Tarja sa...

Hoppas ledsenheten tar slut snabbt.. Försok tänka positiva tankar.. Jag har det likadant.. kanske nåt med hormonerna .. ingen aning

Anonym sa...

Jag är ledsen..förlåt

Raija sa...

Så mycket det har hänt här i bloggen sen jag var inne sist. Som vanligt väldigt fina bilder :-).

Förstår att du är stolt och lycklig över dina barn, för de verkar ha utvecklats till underbara unga vuxna.