lördag 17 mars 2012

Mat, dryck och dans


Sex glada själar på väg...


Skål! Första omgången.


Vi ska alltså på en kryssning. Så nu vet ni var jag har roat mig.


Bildbevis på vad kvinnor är kapabla till. Vi gick in.


Andra omgången. Sedan tappade jag räkningen.


Precis innan vi ska till våra hytter.


Obligatorisk pastasallad så att man orkar snygga till sig.


Vi var de två första som intog dansgolvet. Strax efter var det trångt där.


Lördagsmorgonen var disig och grå.


Ordentlig frukost. Jag, som aldrig annars äter någon frukost i överhuvudtaget moffade äggröra, prinskorvar och mängder av bacon.


Vad ska vi hitta på nu då?


Karaoke!


Och lite mera mat på det!


Resan avslutades med lite hederligt källvatten.

Jag har haft himla roligt, ätit gott, druckit precis lagom och dansat galet mycket.
Och nu är jag hemma och tänker äta choklad från tax free-shoppen. 

4 kommentarer:

Raija sa...

Ser ut som om ni hade en riktigt härlig resa och massor av god mat. Kul med en tjejresa, för många skratt blev det säkert också.

Aniees sa...

Hurraaa, ten post dał mi znak,że czasami wybywasz z domu tak sama dla siebie....i dzieki temu wiem,że nasze spotkanie jest jak najbardziej realne :)))Zapraszam na Zieloną Wyspe, niekoniecznie promem :)))szybciej bedie samolotem :))). Aniu fajosko wyglądacie razem , te "6 szczesliwych duszyczek",super się bawiłas...buziaki

Anna Stilla sa...

Ja, det blev många skratt. Jag hade ett väldigt trevligt sällskap så det var en rolig liten tjejresa.

Aniees, no czasami sobie wybywam. Mam nadzieje, ze z czasem uda mi sie wybyc rowniez i do Was. Buzka! Bardzo Ci dziekuje!

Anonym sa...

Nu blir jag sugen, ser jättekul ut!