måndag 20 februari 2012

Helt sjukt


Jag ser helt sjuk ut. Inte för att jag är sjuk utan för att min övre läpp har svullnat av allt snorande. Jag ser ut som om jag har fått en rejäl botoxspruta. Fy och fasa! Och sådant betalar en del feta slantar för. Som ni, mina trogna läsare förstår så ligger jag fortfarande och jäser. Men nu är jag i alla fall på bättringsvägen och kan ägna mig åt några enklare nöjen. Som att läsa, till ex.   


Eller vicka på fötterna och spela lite teater. För mig själv för jag är just nu väldigt ensam hemma. Den friske har många önskningar. Den sjuke bara en, att finna en större publik. Jag har till och med funderat på att spela in en kort filmsnutt och visa för Er. Väldigt djärva tankar som jag får när jag läser Mediababe men jag orkar inte. Så frisk (eller snarare sjuk) är jag inte. Ännu...

5 kommentarer:

Aniees sa...

No to miej Kochana poczucie, że jestem tam z Tobą, leżę na kanapie obok i tez czytam, akurat "Alefa".Zrobię Ci dobrą herbatkę i przetrwasz te dni,które są najtrudniejsze w roku.Tak twierdzą numerolodzy, ...51 dni do urodzin to dni, kiedy powinniśmy nakryć się kocem, nie podejmować żadnych ważnych decyzji, przedsięwzięć itd. Dobra nowina jest taka ,że u Ciebie od 20 ego marca bedzie 51 NAJLEPSZYCH DNI!!!huuraaaa, to już niedługo- WYTRWAJ :))

skapasaker sa...

Krya på dej!

Anna Stilla sa...

Aniees Dziekuje Ci bardzo. Przydaloby sie tu troche dobrego towarzystwa bo rodzina sie wlasnie rozjechala. Chyba im sie znudzilo wysluchiwac mojego kaszlenia. 51 dni... az nie chce mi sie wierzyc. Przeciez tak niedawno policja odwozila nas do domu på nocy w Miami. Ale mialysmy wtedy zdrowie, he he.

Skapasaker Tack!

Anonym sa...

Nu var det länge sedan jag kikade in hos dig på bloggen! Rofyllt och skönt att se och läsa.

Krya på dig Anna! <3

thejeanettishway sa...

men kära du :)
krya på dig och så fina sockar!
"den sjuke har bara en önskan... att finna en större publik"
bästa jag hört på länge.
kram från dalsland//