onsdag 19 oktober 2011

I butiken




Jag vet inte vad som hände mig igår. Idag mår jag dock bättre. Tack alla för Er omtanke!

När Magnus sa att han skulle till Västerås för att köpa några hyllplan då tänkte jag att jag kunde hänga med. För att besöka HM-butiken i det nyligen öppnade Erikslund Shopping Center. Mitt hjärta slår alltid lite hårdare när jag är på HM. Jag går runt bland kläderna och tänker ooo, den här har jag skickat till dem, och den där, oj, och de vackra blusarna har jag också skickat till butiken, ooo. Det känns lite speciellt att få vara på bägge sidor av en butik. Att vara den som förser butiken med alla vackra saker och den som sedan köper dem. Man ser allt med nya ögon.

4 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Härligt att du är på benen igen!

Kram!

kama sa...

Ania ,jak ladnie schudlas ;)

Anna Stilla sa...

Dziekuje Kama. 13 kg :)

kama sa...

Podziwiam :) ja tylko 3 :) Ale tez dzialam dalej
P.S.Kocham Cie