fredag 26 augusti 2011

Solhälsningar i solen


Solen kikade genom molnen och jag övade på mina Solhälsningar. För även om ashtangapasset har gjort mig frustrerad så vill jag inte ge upp. Jag vill inte ge efter min egen svaghet. Det skulle göra mig ännu svagare. Jag vill ge ashtangan en chans att göra mig starkare, både fysiskt och mentalt. Jag ser fram emot att gå till min nästa ashtangaklass. Verkligen. 



Och efter Solhälsningarna acrade vi lite. Det var ett tag sedan sist, tyvärr.




Förresten, ser ni hur våra djur håller oss sällskap?
Väldigt rart tycker jag :)

4 kommentarer:

Maria sa...

Ni är duktiga! Ser hur akrobatiskt ut som helst!

Trollmor sa...

Imponerande!
Och så djuren som vill vara med på ett hörn :)
Kram

Anonym sa...

Waoo! säger jag!

Erik "Semlan" sa...

Ni är verkligen duktiga! :-)
Snygga bilder.
Det där skulle jag inte klara.
Brukar ni ha musik?