måndag 22 augusti 2011

Hösten


Jag tror inte att sommaren orkar harkla upp sig och bjuda på lite mer riktig sommarvärme i år. Men vet ni vad, det gör mig inget. För just nu mår jag så himla skönt. Jag är liksom nöjd. Så hutlöst nöjd. Fast jag är rädd för att tala öppet om det. Jag är rädd för att Någon Där Uppe ska tycka att jag har det alldeles för bra och ger mig några nya problem. Eller gör de gamla aktuella igen. Den kommande hösten verkar så lovande för mig. Mycket jobb, en del träning, en och annan ansiktsbehandling som jag ska bjuda mig på, lyxchoklad på fredagar, utflykter till vackra platser och kärlek. Mycket kärlek. Kan en höst bli bättre än så här?

2 kommentarer:

Raija sa...

Härligt att ha den känslan av att allt är bra nu och vara nöjd över livet som det ser ut just nu...:-)...njut just nu, för du har ingen aning om hur det kommer se ut i framtiden och kanske har det vänt och du bara kommer ha det bra från nu.

Annas resa sa...

Ditt inlägg hade jag kunnat skriva själv. Skriver under på allt! Nu får vi hoppas att det fortsätter så här bra då :)