lördag 30 oktober 2010

Nerplockad utställning

Det pågår Världskulturfestival i Eskilstuna just nu. Som svaret på mitt förra inlägg. Fast jag har fått hänga läppen i alla fall. Snart kommer ni att tro att jag är petig, kräsen och allmänt missnöjd men läs och bedöm själva. Enligt programmet skulle det finnas en utställning som jag hade velat se. Så jag cyklade dit men när jag kom fram så fick jag höra att utställningen blev nerplockad. Egentligen skulle den pågå en timma till men eftersom nästa punkt på programmet blev inställd så tog man ner ÄVEN utställningen. 

Jag blev besviken. Och arg. Kära nån vad jag blev arg. Som plåstret på såret bjöd jag mig själv på att titta på lite dansuppvisning. Det var fint, jag beundrade alla dansare som vågade!  

Som sagt, den kulturella döden stinker i Eskilstuna!

2 kommentarer:

pia sa...

Men hur kan de göra så???? Plocka ner en utställning 1 timme för tidigt___BUUU!!!/Kram till dig Anna

Anonym sa...

xtremt dålig stil, jag håller med - framför till arrangörerna!
agneta