tisdag 24 augusti 2010

Kvällen


Livet bjuder mig på en trött kväll just nu.
Men jag ska nog inte klaga så mycket för dagen har varit underbar.
Loppisbesök med en del fynd, lunch med Elin och slutligen ett svettigt danspass. Då känns tröttheten som en naturlig avslutning och inte som en deprimerande tyngd.
Så nu ska jag hoppa in i ett varmt bad och sedan packa ryggsäcken. För imorgon ska jag till Södertälje på ett konsultmöte. Jag och Södertälje Syd kommer inte så bra överens så det skrämmer mig lite. Men, men, håll tummarna för mig så kommer allt att ordna sig.

3 kommentarer:

ANKAN sa...

Hej!

Här var det fin! Vad kul att hitta hit!

Det låter som om du haft en underbar dag och är så där härligt trött i kroppen. Mmmm!

Lycka till imorgon på ditt möte och jag hoppas Södertälje S är "snäll" mot dig imorgon...!

God natt!

ANKAN

Pia sa...

Håller tummarna för dig idag//Kram

Laila sa...

Ne-ej du! Södertälje syd är en bedrövlig station!
Hoppas att allt ändå går bra för dig här i stan! :-)