torsdag 15 juli 2010

Miracles Do Happen





Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Alla ord som jag har försökt att skriva känns så otillräckliga. Hur berättar man att ens hjärta smälter av glädje? Att ens ögon inte kan tro att det är sant? Att ens själ dansar och sjunger? Säg mig, hur? Hur tackar man en vän? En vän vars röst jag aldrig har hört? En vän med gyllene hår som jag inte har sett mer än på bild?

Tack Jeanette! Du sände mig en gåva precis när jag har behövt den! Miracles Do Happen, det kommer att bli min mantra. En sång jag kommer att sjunga när jag vaknar och en bön jag kommer att be innan jag somnar. Tack!

2 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Kan inte tänka mig någon som är mer värd den än du!

Önskar dig all lycka med allt vad du företar dig!

Du kommer att lyckas inte pga ett mirakel som sker utan för att du arbetar hårt, målmedvetet och har mod att satsa på det du drömmer om!

Kramar i mängd
Jeanette

Maria sa...

SÅ fin!! Den gillar jag...