onsdag 28 april 2010

Pain and glory







Jag tror att varenda muskel i min otränade kropp skakar just nu. Acroyoga är tuff, speciellt för sådana som jag som aldrig någonsin har tränat något i överhuvudtaget. Förlåt, jag har faktiskt tränat: konsten att ligga i soffan. Men den konsten hjälper mig inte mycket när jag ska spänna de obefintliga magmusklerna eller balansera kroppen. Samtidigt ser man ljuset i tunneln. För med varje dag som går märker jag hur kroppen blir smidigare och balansen bättre. Så det är bara att fortsätta kämpa på. Det gör inget att kroppen värker. Pain is temporary, glory last forever.

9 kommentarer:

Pia sa...

Rena rama cirkuskonsterna....Lycka till med den fortsatta träningen- Kram

Libe sa...

Jag tycker att du är jätte duktig :)

Unknown sa...

eee to pewnie fotomontaż ;)

Maria sa...

Är det du på bilderna? Ser ju hur akrobatiskt ut som helst.

Maria sa...

Jag taggar dig idag. Gör om du vill!

smultron sa...

Shit! Värsta akrobaterna ju! Jag hade fegat ur. Säkert.

Anna Stilla sa...

Tack alla! Det är jag på bilderna, och Magnus. Och nu måste jag skälla på min syster (på polska) för hon tror att det är ett fotomontage.

Siostra, to nie zaden fotomontaz tylko najczystsza prawda!!!! Ty niedowiarku jeden!

Anonym sa...

Men hallå du är ju hur vig och balanserad som helst! :)

Clara sa...

Men herregud vad du är smidig Anna...jag är imponerad. Du ser ju ut som en cirkusprinsessa!!!
Måste även tillägga att du är väldigt söt i din korta lugg!

Kram på dig från Clara