torsdag 18 mars 2010

I'm King of The World!

Min bästa morgon inträffar när alla familjemedlemmar är iväg på sina saker. Då är det bara jag hemma och det betyder att jag kan göra precis vad som helst utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Idag har jag min bästa morgon. Jag sätter på min Spotify-lista och lyssnar på Pitbull, David Guetta feat Akon och Sean Kingston. Skulle mina barn vara hemma då skulle de ha åsikter på att jag lyssnar på deras musik. Men de är inte hemma så jag lyssnar på full volym! Jag hoppar och skuttar, jag viftar med armarna, jag svettas. Energin fyller mig upp till fingertopparna. Det är bra för snart ska mina händer börja jobba. Jag är själv, och jag är helt wild and crazy. Jag känner mig så levande. Nosan ylar i takt till musiken.

I'm king of the world.... Känns det som. Men nu får jag sänka volymen och börja jobba. Jag ska bara skutta lite till Iggy Pop och Real Wild Child.

5 kommentarer:

Pia sa...

Ibland är det skönt att vara "Wild and krazy" .....:)

Toril sa...

Låter underbart:)

Unknown sa...

Oj...
Lite lugnare här, jag virkar :-)

Anonym sa...

Ha ha underbart! Min dotter blir också störd över att jag lyssnar på samma musik som henne. Såå skönt att få vara ensam hemma ibland!

Anonym sa...

Härligt! Jag som trodde du var en lugn person...så fel jag hade : )