fredag 26 mars 2010

Hönsgården



Och så gick det till:









9 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Gulliga! Nu blev jag också sugen på att påskpyssla!

Kram på dig!
Jeanette

Fru Venus sa...

Kan man beställa sådana av dig? Så fina!!

Pia sa...

Guuuud så gulliga ! Jag gillar dem mycket :) Kram

Anonym sa...

Underbara!!!

Anna Stilla sa...

Tack så mycket! Jag har gjort dem precis innan påsken men de är tänkta som rekvisita till en saga som snart ska vara till salu i min Sagoverkstad.

Erik "Semlan" sa...

Vilka gulliga fåglar. Du är så pysslig. Gardiner, påskpynt... känner mig lite stressad. ;-) I kväll ska jag och familjen släcka ner och mysa.

Anna Stilla sa...

Jag kan känna mig stressad av alla kulturella nyheter hos dig Erik :) Då är vi väl kvitt :)

Skämt åsido. Alldeles rätt att släcka och mysa. Det är ändå det som räknas.

Anonym sa...

Så himla söta! Du har det där lilla extra Anna när du skapar! :)

Lady S sa...

Men helt ljuuuuvliga! Du är så duktig!