torsdag 25 februari 2010

Valpigt







Idag har jag fått besök av en alldeles liten golden retriever. Valpar är som människobebisar. Spralliga, nyfikna och så luktar dem så där mysigt valpigt. Man blir fullständigt kär på mindre än fem sekunder. Fast de är väldigt svåra att fotografera. Så fort jag tog fram kameran då hade jag en liten valpnos rakt på linsen.

Vet ni, jag måste ha kommit åt ngn inställning på blogger eller så får blogger fnatt. Jag kan inte svara på era kommentarer. Det går inte att publicera min egen kommentar. Väldigt mystiskt. Men jag läser allt ni skriver hos mig och är väldigt glad för era ord!

4 kommentarer:

skapasaker sa...

Hej!
har själv en kattunge. Hon är som fullständigt galen i att dyka i snödrivor. Visst är de söta? Och underhållande.

Pia sa...

Valpar, kattungar och småbarn är otroligt svåra att fånga på bild;men jag tycker att du har lyckats bra.Kraam

Johanna sa...

Åh! Vems är det? :)

Nitida sa...

Åååååhhh....så söt och ser så mjuk och go ut också. En väldigt lugn valp, som sitter så fint när du tar bilder.