fredag 26 februari 2010

Ungdomar på besök







6 kommentarer:

Johanna sa...

Hah, det står mycket pengar i er hall nu.

Jag vill med ha ett par äkta converse :(

Fru Venus sa...

Alltså, jag fattar inte, hur kan de kalla de där tygbitarna SKOR?? Svindyra, tunna, kalla och platta = inte bra för fötterna. Men som min 12-åring säger: "du fattar ingenting" Men jag har inte släppt loss pengar till sådana (ännu...)

Pia sa...

Converse är det alla yngre vill ha. Min son fick ett par i somras...men tack och lov så använder han kängor nu när det är vinter...nästan alltid ;)

Laila sa...

Jag har just förstått en sak...
Att Converse är modernt tydligen. ;-)
En så länge så bryr sig inte 8-åringen så himla mycket, tack och lov

smultron sa...

Mina står bara i garderoben. Dom är visserligen snygga men det finns skönare och billigare dojor. Jag fick mina i present, annars hade jag aldrig ägt ett par.

Johanna M. sa...

Sköna bilder på något så enkelt som använda Converse. Gillar det! =)