måndag 22 februari 2010

Bränsle








Antigen kan man göra som min katt, stirra genom fönstret och sura eller så kan man... Ja, bli sams med vintern och njuta av det vackra den bjuder på. En konst i att vända det negativa till något positivt. Det låter så där äckligt glatt men just nu behöver jag alla positiva energier som jag kan komma åt. Jag har inte råd med att bli bruten och negativ. Jag behöver massor med bränsle för att driva i mål årets största projekt. Bränslet hittar jag just i positiva tankar så ni får stå ut med min glädje ett tag.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Du, ta inte illa upp, men jag väljer att sitta i fönstret med din katt och sura. Kattor och jag förstår varandra, siddu!

smultron sa...

Jag väljer att njuta av vintern. Och med all säkerhet är våren närmare för var dag, trots att det inte syns ute.

Smilla sa...

Jag är väldigt nyfiken på vad det är för projekt :)

Pia sa...

Säger det igen med risk att bli tjatig...ÄLSKAR dina bilder =)

Erik sa...

Ladda på du Anna. Härliga foton, fina alla fyra!