fredag 1 januari 2010

Livet runt bäcken - januari





6 kommentarer:

Nitida sa...

God fortsättning på nya året, önskar jag dig och många underbara upplevelser.
Bilden på Nosan är helt underbar. Bäcken syns knappt under det tjocka snötäcket, men kul att se så fantastisk naturen är och vilka skiftningar det är.

Toril sa...

Fina vinterbilder å gott nytt till dig:)

Unknown sa...

Så härligt med vinterbilder... Våran vovve tycker ej om smällare. Fick också droga ner honom ganska så rejält!!! Man lider med dem.
Ha de gott!

//Cissi

Re-dizain sa...

Det är så otroligt vacker vintermiljö överallt så jag blir helt lyrisk...men du är höjdare på att föreviga dessa:)

Maria sa...

Hej Anna!
SÅ vackert med bilderna runt bäcken.
Tycker så synd om Nosan när det är smällare i farten. Jag tycker inte om att smälla något själv, men tycker att det är stämningsfullt att se fyrverkerier, men grymt mot djur som mår dåligt av det.
Önskar dig och din familj ett härligt år!

Anonym sa...

Hej Anna!

Välkommen hem igen, får jag väl börja med att säga :)

Dina inlägg har jag läst och du skriver så förnuftigt och sant. Dina bilder är oerhört vackra, den bilden på din hund, Nosan ....den är helt suverän, du måste förstora den och rama in den !

Du nämner fyrverkerier och smällare, det är ett otyg, skrämmer & skadar både djur och människor. Själv har jag aldrig skjutit iväg en raket och här hemma var det minst fem år sedan vi fyrade av några raketer.
Läste om ett intressant alternativ till fyrverkerier....läs om du har tid Anna...
http://www.coolstuff.se/Kom_Loy

Jag hoppas att du fick mitt mail med bilder från dagen när lilla Elin fick sin sagopåse. Hon älskade den från första stund....

Gott Nytt År , måste jag ju önska dig också ...innan jag avslutar :)

KRAMMMMM
från Clara