lördag 23 januari 2010

Hos grannen



Idag har jag varit om något jättefint. Min grannes mor fyller år och 4 generationer samlades för att fira henne. Jag blev ombedd att ta några kort på familjen. Men det är inte det som är det fina förstås utan den underbara familjestämningen som spred sig i deras hem. Jag hoppas så innerligt att även mina (de riktiga och de bonus) barn vill vara med när jag blir en äldre dam. Att deras tonåringar följer med... Men jag antar att det, som förälder, måste man faktiskt förtjäna. Jag var dock lite rädd för att festens yngsta gäst skulle stjäla showen. Han är 5 månader, söt som tusan, har djupa rynkor och sniffar. Trots sin unga ålder...





5 kommentarer:

Maria sa...

hej ANna!
Hoppas också att det ska bli bra när (om) man blir äldre. Att man ska ha barn och barnbarn som man har fin kontakt med.

Anonym sa...

Ja, det hoppas man! Vilken liten sötnos som var med på festen :)
Jag vet inte om det är så udda med leverpastejsmörgås, tycker alla bebisar äter det. Det är bra att hon gillar både det och brysselkål - mycket järn!

Re-dizain sa...

Ja du Anna Stilla, du är duktig på foto du..underbart med familjefester. Den där minstingen såg rätt nyfiken ut:)
ha en bra söndag

Toril sa...

En sån söt vovve! Man vill ju bara brotta omkull å tokkela med honom:)

smultron sa...

Åh, en mops! Underbar :)