fredag 18 december 2009

Fönstershoppa



Ett av mina stora nöjen är att fönstershoppa på internet. Just nu känner jag för nya skor så jag har stoppat kundvagnen full med de bästaste skorna jag hittade. Många tusenlappar skulle allt kosta men som tur är så kan man backa ur precis i sista stunden. Det skulle jag aldrig göra i en riktig affär. Plocka med varor och sedan stöna i kassan att jag, tyvärr, inte har råd med det jag har valt. Men mina utvalda skor är så snygga att jag börjar fundera om jag inte ska köpa något par ändå. Sedan kan jag leva på ris och vatten men ack, är det inte värt?

Fönstershoppat har jag gjort hos Brandos.

3 kommentarer:

Toril sa...

Ser mysiga ut allehopa....ett par kan man väl unna sig om man behöver skor... :)

Persilja sa...

Mittersta var min typ av sko. De andra skulle jag frysa i häruppe. :) Typiska "södrassverige" skor. ;)
Men vart ska ni med flyget???? NYFIKEN!

Persilja sa...

Eller den vänstra skulle nog funka om den var med lite högre skaft...Fast nu tänker jag på mitt "gå ut i djup snö med hunden liv" och inte fingå på stan liv. :)