torsdag 31 december 2009

Det här önskar jag oss...






Om några timmar kliver vi in i en ny tid. År 2010. Egentligen kommer det här tolvslaget att bli precis likadant som gårdagens. Vi kommer att vakna likadana som vi är idag, varken bättre eller sämre, lyckligare eller olyckligare. Men trots det är övergången från ett år till ett annat alltid lite magisk, fylld av förväntningar och löften.

Jag önskar mig själv och Er alla som besöker min blogg att alla Era förväntningar om de kommande 365 dagar kommer att bli uppfyllda. Att alla löften som ni har gett Er själva eller någon annan och löften som andra har gett Er kommer att bli sanna. Jag önskar oss alla ett varmt, färgglatt och alldeles uderbart år 2010.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig och de dina en underbar nyårsafton och ett fantastiskt 2010. Tack för dina fina inlägg i din blogg och för dina kommentarer hos mig under året. Kramiz

Unknown sa...

Vill tacka Dej för att jag får följa Dina livsblad, i en alldeles speciell, och underbar blogg ~~~

Gott Nytt År ♥

Kram från Eva

Laila sa...

Tack snälla du för dom rara orden i min blogg.
Jag önskar dig också kraft med ditt skapande och att 2010 ska bli ett riktigt fint år för dig!
Jag är så glad att jag under året som gick hittade till din mysiga blogg. ♥

Annelie sa...

Jag önskar också färg, och mer av dina fina ord i bloggen. Kram!!