onsdag 4 november 2009

Äntligen dator!



Nu är datorn formaterad. Att låta Magnus formatera, trösta honom när han måste börja om för det blev något fel med diskarna, låta bli att sucka och vänta tålmodigt på slutresultatet är ett väldigt krävande arbete. Det sätter även det bästa förhållandet på prov. Men vi har överlevt det. Mest för att jag är så duktig på att låta bli att sucka. Fast nu måste jag sätta igång och sucka högt för Magnus ska titta på en film med Steven Seagal, mäns bästa vän. Kan ni låta bli att sucka när Seagal intar en plats i era vardagsrum???

- Det handlar inte om vem som ska vinna - svarar Magnus på mina hånfulla kommentarer - utan om hur många skurkar som ska förlora.

Hur som helst, det är skönt att vara tillbaka!

5 kommentarer:

Annelie sa...

Åh, en bild på finhösten! Som nu blåst bort.

Jeanette Nord sa...

Välkommen tillbaks! Förstår din datorfrustration.... EON krachade min för några veckor sedan genom ett strömavbrott. Var utan dator ett bra tag....kände mig nästan amputerad. Hemskt va? Hur en pryl kan få sådan betydelse för en. Nu väntar jag bara på ersättning från EON...Fan tro`t!

Kram
Jeanette

Nitida sa...

Det är starkt gjort av dig att inte sucka så mycket, för det är inte lätt att hålla sig... :o)

Laila sa...

Steven Seagal, Bruce Willis coh alla dessa män som ska "rädda världen"...
Nej jag måste nog sucka jag med.
:-D

Anna sa...

Hahahah.. här har Steven inget att hämta, käre maken klarar inte av honom alls, han anser inte han kan agera alls :-)