lördag 31 oktober 2009

Sporadiskt



Min tillgång till dator är fortfarande väldigt begränsad. Jag får ta en snabbis på sonens dator men hans tangentbord är väldigt utslitet. Någon har tydligen spelat sina dataspel med alltför stor inlevelse och dödat en del tangenter. Man får slå dem 35 gånger, gärna med en hammare. Så min närvaro på nätet är för tillfället sporadisk.

All den tiden jag skulle spendera på att göra Oerhört Viktiga Internetsaker ägnar jag istället åt att virka. Men inte ens det kan jag genomföra utan problem. Titta bara på katten! Hon lägger sig i korgen med min virkning i och låtsas vara döv när jag ber henne maka på sig.

3 kommentarer:

Anna sa...

Virka är säkert bättre att sitta vid datorn, i nåt avseende i alla fall :-). Katten är ursöt och hon har verkligen hittat en mysig plats att vila på. Måste bara fråga... var filmen så bra som du hoppats? Kramizz

Randiga Tråden sa...

Fin kattbild, mina katter ska också vara icentrum.

margit sa...

va gullig kissen är där den ligger...och sover...
Önskar dig en trevlig helg!