fredag 2 oktober 2009

Intensivt



Vi har spenderat dagen med William och Nova. Idag kan jag inte påstå att dagen har varit händelsefattig. Långt ifrån. Två barn med så mycket energi och nyfikenhet :) Just nu är jag helt utslagen och orkar inte ens skriva i bloggen. Istället får ni följa oss genom bilderna. Varsågoda...



Titta Anna!



Ån var fascinerande. Och barnen var väldigt uppmärksamma. Plötsligt hörde jag glada tjut: Fisken! Fisken!





Efter promenaden blev vi hungriga. Vissa mer än andra.



Sedan var det dags för en stund vila. Vi satte på Hitta Nemo men barnen föredrog Hitta Fjärrkontroller.



Kattmaten var också väldigt intressant. Man kan plocka den ur skålen, lägga tillbaka, smaka och mata sin storebror med utvalda bitar.



Nova tyckte inte om ordningen i mina köksskåp. Så hon skapade sin egen :)



Wille kommer att bli en filosof, det ser man i hans ögon.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, mys! :)

Annelie sa...

Åååh, Nemo! Min och dotterns favoritreplik är när Doris sjung-retas med hajarna "För du får ingen mat, för du får ingen mat, för du får ingen mat för du ska BANTA!"

Ancan sa...

Vilka härliga kids!
och du har säkert rätt angående den filosofiska ådran:)

Anonym sa...

Så rart! Barn är underbara att fota :)