söndag 12 juli 2009

Minnen från minnet







Varje gång jag har tittat på klockan kände jag att någon hade stulit min tid. Klockan var minst två timmar mer än jag trodde. Så har det varit hela dagen. Timmarna bara försvann ifrån mig. De kanske gömde sig någonstans mellan tyghögarna och soffkuddarna? Nu, när natten har lagt sig över min plats på jorden, har tiden saktat ner lite. En tyst och lite vemodig natt. På sitt lilla speciella sätt...

Jag har hittat ett gammalt USB-minne fullt med bilder. Bilderna är från en tid som har passerat mitt liv för länge sedan. Mitt gamla vardagsrum, galen i vatten Sara, mina underbara katter och jag i riktigt snygga kläder :) Jag kan inte låta bli att le när alla dessa minnen kommer till mig ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det är så härligt att komma in här på din blogg. Ett gott skratt, en efter tanke eller bara en stunds avkoppling.... Det får man alltid hos dig! Sköt om dig!

//Cissi

Anonym sa...

Samma tankar i natten. Och vilka fina foton, förstår att de väcker många minnen och känslor!

kama sa...

Ania,co za gustowna sukienka i okulary,wow :)