lördag 25 juli 2009

Avslutat

Idag har jag avslutat ett stort bildarbete. I lördags fotograferade jag ett bröllop. Inte som en gäst utan som en officiell fotograf. Jag har aldrig någonsin känt så stort ansvar som just under den här dagen. Att föreviga ens kanske viktigaste ögonblick är enormt stort. Större än jag kunde ana. Det går ju aldrig i repris. Man kan inte ta om misslyckade bilder... Jag hoppas så innerligt att paret blir nöjt med resultatet. Nu ska jag se till att brudtärnan får skivan och ger den vidare till de nygifta. Håll tummarna för mig.

10 kommentarer:

Unknown sa...

~ Spirandevackert ~

Håller mina tummar, hårt...även om jag vet att det knappast behövs när Du befinner dig bakom kameran.

~ Kram från Eva ~

Mimson sa...

Vilken underbar bild! Jag är säker på att resten av korten är lika härliga!

Anonym sa...

Så fint! Såklart de blir nöjda, du är ju så duktig!

kama sa...

Pięknie Aniu....

Erik sa...

Det foto du visar upp är snyggt! Säkert är de alla lika bra. :-) Du har så rätt och din ansvarskänsla hedrar dig, ögonblicken kommer inte tillbaka. Att föreviga ett bröllop är säkert knepigt. Jag försökte knäppa lite kort på en 60-årsfest och mycket blev dåligt. Men dina "kunder" blir säkert nöjda, dina bilder på bloggen skvallrar om det.
Må gott Anna!

Ancan sa...

Om alla bilder är så fina som den visad härinne, så kommer de att vara mer än nöjda!!
den är underbar!!!

Laila sa...

Det är en sån upplevelse att få foto ett bröllop. Både spänning och ångest för att man kanske inte ska klara av det.
JAg ahr sett att du fixat det galant, Anna! *tummen upp*

Anna Stilla sa...

Men kära ni, tack så jättemycket för det fina stödet!

Kram!

Västmanländskan sa...

Om alla bilder är lika fina som den är så kan de ju inte bli annat än nöjda!

Anna sa...

Denna bilden är åtminstone jättefin! Vore kul om du ville/fick visa lite mer av bröllopsbilderna!