söndag 21 juni 2009

Dagens...



Vi har kommit tillbaka från långpromenaden. Jag och Nosan. Visst är vi ett tjusigt par? Lägg märke till hur färgen på min kjol matchar Nosans färg. Det är nästan som dagens outfit. Jag har ju bloggat i några år och aldrig lagt ut en sådan. Det är kanske på tiden...

Koftan, kjolen och tröjan är från second hand. Sådant låter väldigt modemedvetet tycker jag. Second hand... Och så urtjusiga gummistövlar som skymtar bland mina inlägg då och då. De är från Tretorn. I stövlarna har jag riktigt bra ullsockor, ett måste för dem som vill glänsa i stövlarna och undvika skavsår.

Nosan har på sig sin vackra sommarpäls och ett ärvt halsband.

Det är bara en sak som bekymrar mig. Bilderna har egentligen betydligt livligare färger än dem som syns i bloggen. Det händer något med dem när de publiceras. Det spelar ingen roll hur mycket jag ökar mättnaden. Gråa och suddiga blir de i alla fall. Jag vet inte varför...

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh, så fina Anna! Hade ju varit roligt med fåglar på baken också, men kan också höra lilla moraltanten...=)
SÅ många mysiga inlägg du gjort sedan jag sist kikade in. Kul att du lyckades fixa moppen och hoppas att det blir bra med din sjukskrivning.KRAM!

Sömsmånen sa...

Du är jättefin!! I både kjol och jeans...

anna sa...

Du ser urtjusig ut, i din kjol oxh gummistövlar, det enkal är det vackra tucker ialalfall jag!