måndag 20 april 2009

En helt vanlig dag...



Det ska städas...



Det ska sys...



Det ska lagas mat...


Det finns dock sådana som tycker att andra saker är viktigare:



***
Just nu tycker jag att det är sjukligt kul att ta bilder. Kravlösa bilder, lekfulla bilder, sådana som ploppar bara upp framför mina ögon. För några veckor sedan kände jag en otrolig prestationsångest och ibland funderade jag till och med om jag var värd min fina kamera. Men inte nu längre. Ångesten är som bortblåst och bildlekar känns återigen roliga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, underbara bilder!!! Och det är klart att du ska fota fota fota, du är värd den allra bästaste kameran!

Monika sa...

hej
super fina bilder från din dag!
det är kul att plåta nu ljuset är här igen
YES!!!
Hälsar
MOnika

gulle hexan sa...

hej där:)
tusen tack för din rara kommentar hos mig..
din blogg är härlig att bläddra i...skönt å trevligt..

kram kram

Unknown sa...

Härligt...!!! Och det är jag så glad för, därför att jag tycker nämligen MASSOR OM att kunna vandra in härhemma hos Dig bland dina ord & bilder...!!!

Kram från Eva