onsdag 7 januari 2009

Och vinnaren är...












Grattis Susanne! Du har klarat det!
Tack alla för att ni har deltagit i min lilla utlottning. Dawid har hjälpt mig att dra lotten.
Nycklepigan klättrar på Nosans rygg. Hon landade där när Nosan (våran blodtörstiga bullmastiff) satte sig på rumpan för att vila sig lite. Man kan undra vad nyckelpigan tyckte om sin mödosamma klättring i Nosan päls.
Mona kom med den fyndigaste gissningen för hon gissade på att Nyckelpigan klättrar på Magnus huvud. Till saken hör min gode sambo saknar hår på huvudet :) Men gissningen var kanon!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul!!!!!! Den ska jag sätta upp så att jag ser den, så att den påminner mej om att det inte finns några motgånger här inte!!
Tusen tack....Dawid....för att du drog mitt namn!!!!!

Anonym sa...

Grattis Susanne! Hrm.. Dawid, kunde du inte dragit min lapp istället :-). Kul med bildserien på hela dragningen. Krya på er!

Maria sa...

Hoppas att ni/DU kryar på er och grattis till vinnaren i din tävling, som jag missat!

Mona sa...

Äh, man kan ju inte vinna jämt heller men grattis Susanne i alla fall. Så jag hade den fyndigaste gissningen? Ja, jag vet att Magnus har en ganska lättskött frisyr men tänkte att han i någon sorts lättja i somras hade glömt att "klippa" sig. Hoppas ni mår bättre snart. kram / Mona

Anonym sa...

Grattis Susanne till vinsten!

Jo en annan hoppas fortfarande på vinst någon gång i framtiden!

Må gott!

//Cissi

Anonym sa...

Jag missade din tävling...synd! Jag som haft sån vinsttur på sistone ;) Grattis till Susanne!