lördag 13 december 2008

Relationspolitik



För tillfället har jag väldigt begränsad tillgång till datorn.

Min sambo håller på med Ett Jätteviktigt Projekt. Det innebär att han sitter mer eller mindre fastklistrad vid datorn. Jag är dock relativt snäll och låter honom hållas på. Att påstå snäll är kanske lite fel märker jag dock. Det här har egentligen ingenting med min snällhet att göra. Ibland vet man bara när det inte är något lämpligt läge att bråka om datastolen. Tar man hänsyn till den vetskapen då har man möjlighet att kamma hem en större vinst senare. Det här kallar jag för relationspolitik.

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

*ler*
Det är nog helt sant det:)
Kram Lallis

Laila sa...

*nickar instämmande*
Din tur framför datorn kommer... ;-)

Anonym sa...

Du är klok du. Spela dina kort väl!(Plötsligt inser jag att jag är väldigt lyckligt lottad som har en egen dator. Fast å andra sidan: Det är ju min jobbdator. Utan den inget jobb.)

Gillar din bild förresten! Kramar!