tisdag 14 oktober 2008

Guldiga eldiga hösten










8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, här var det höstfint! Och vilka underbara foton du tagit!

Anonym sa...

Oj vilka vackra, färgsprakande gula bilder!

Anonym sa...

OJ!
Här var det höstfint minsann...snyggt Anna!
och så har du sytt julstrumpor...de är fina...men julstrumpor...fasen med , det är ju snart jul! Huga!
KRAM

Lady Stalker sa...

Vilken vacker höstvinjett! Och alla bilderna också ... Jag plåtade liknande (dock inte i närheten av din kvalitet) i går, på en promenad ...

Kram!

Anonym sa...

Vilken fin layout du har fått! Den gillade jag skarpt!
Och lite jul har du fixat ihop med ser jag. Supersöta!
Ville bara meddela att jag har en ny blogg Enkelheten där är du hjärtligt välkommen in!
Allt mellan himmel och jord finns ej mer..
Kram och må gott!

Jeanette Nord sa...

Oh jag vill dyka in i allt det gula och bara njuta! För här regnar det....och det känns som det inte varit ljust på hela dagen.... Äkta gortex väder!

Tack för att du gav mig ljus och sol denna ruskiga höstdag!
Jeanette

Ninni sa...

Här var det nytt och fräscht! Jag gillar din header!Och naturligtvis de här fina höstbilderna.
Kram Ninni

Maria sa...

VILKA vackra bilder!!

Och kloka ord ovanför!

och roligt att du drömt om mig! Hoppas att jag var snäll i drömmen?!