tisdag 23 september 2008

Det här är jag



Jag gillar sådant!

Människors avspända förhållande till saker som kan uppfattas som statusprylar.

En del målar blommor och lämnar fot- och handavtryck på sina bilar (som jag och Magnus), andra pimpar sina jackor (som Mynta) och en del målar sina cyklar i de mest överraskande nyanser.

Jag gillar när folk markerar det här är jag helt enkelt.

Förresten, jag är besviken! Jag har anmält mig till en skrivarverkstad och med största förväntan har jag väntat på kallelse. Men det har visat sig att det var för få anmälda och då blir det inget av det. Hallå Eskilstuna! Är det ingen som skriver här?

Jag är lite frånvarande just nu, jag vet. Men jag har ett besök från Polen och nästan all min tid går åt att babbla på polska. Men jag har inte slutat blogga!

3 kommentarer:

Maria sa...

Håller med! Det gillar jag också...jag-markeringar!

Anonym sa...

Fot- och handavtryck på bilen??
Måste ju jag få se!! Finns bild??
Låter ju jättekul!!
Roligt att du nämner min pimpade jacka i din blogg - jag är väldigt glad för min jacka! (Fast jag har kommit på att den nog blir väldans svår att tvätta...)
Gillar din blogg - är här inne titt som tätt och hälsar på...

/kramar från Mynta

Anonym sa...

Det är betänkligt med städer där det inte går att få tillräckligt många till en skrivarverkstad. Du får nog flytta til Östersund! Välkommen hit!