onsdag 13 augusti 2008

Stilla på Speedway



Det låter paradoxalt: Stilla på Speedway :) Det finns nog inte mer olämplig människa som sitter på ett motorstadion och tittar på speedway än jag. Fast om man tänker efter då kommer man fram till att ibland bjuder livet på olika upplevelser och man är dum om man tackar nej till dessa. Så jag följde med och var glad att jag hade något alldeles nytt att fotografera.

Och tidigare på dagen fotograferade jag några tygpåsar som finns nu i min Recycle Shop.


2 kommentarer:

Anna sa...

Jag drar mig också för att testa nya saker, men när jag väl gör det så finner jag ofta att jag tycker om det. Inte för att jag kanske planerar att göra det igen men man lever så länge man lär, är det inte så dem säger?

Tycker om dina tygpåsar förresten! Men väntar med beställning tills du har lite mer jag vill ha. Ha det bra!

Lisa

Sömsmånen sa...

Haha, en gång hamnade jag på tractor pulling av samma skäl, det var också en upplevelse!
Tack för finorden på min blogg - detsamma!