lördag 19 juli 2008

Tårtor



Min käre Magnus fyller år idag och vi har haft tårtkalas.

Den yngsta gästen på tårtkalaset var Nova, en liten och alldeles underbar guldklimp. När man håller henne i sina armar så fylls man av så ljuv värme.

Jag ville ta bilder på tårtorna och skryta lite men tyvärr, de blev uppätna innan jag hann lyfta kameran. Magnus har gjort sina tårtor alldeles själv. Han geggade och geggade och jag undvek köket. Men tårtorna blev jättegoda och det är därför jag ville skryta "Titta världen vilken karl jag har, ho ho ho".

Ni får helt enkelt tro på mig :)

3 kommentarer:

Mona sa...

Snälla Anna, hälsa ett stort grattis till Magnus från mig. Än är det någon timme kvar på födelsedagen.
kram / Mona

Anonym sa...

Talang att göra tårtor, jojo! Anser att varje man måste klara laga till minst en god maträtt och en smaskig efterrätt. Fast utvecklas denna talang och blir flera maträtter, många efterrätter mm så gör det inget. Men minst en!
Göra sina egna tårtor, ja helt klart godkänt (hälsa Magnus det och gratta lite i efterskott!).

Anonym sa...

Jag litar på att tårtorna var både fina och goda! Och vilken liten söt gäst på kalaset!