onsdag 2 juli 2008

Recycle Shop



Idag har jag öppnat en liten Recycle Shop, alldeles vid sidan av min "vanliga" blogg. Jag har tuggat på idéen jättelänge och undrat om jag någonsin kommer att våga sticka ut näsan. Idag har jag gjort mitt första staplande steg mot en karriär som recycle designer :)))

Jag hoppas att jag med tiden kommer jag att kunna öppna en "riktig" webshop men innan dess vill jag känna på hur det är att lägga ut sina egna alster till salu. Därför håller jag mig just nu till bloggformen.

Ni får jättegärna kika in där och komma med synpunkter och förslag. Hur upplever ni sidan, bilder och information?

Idag har jag lagt ut två väskor som jag har sytt med omsorg. Det är bara början. Mina lådor och hyllor är fyllda med tyger, trä och annat "skrot" som så småningom kommer att bli något fint och användbart. Mycket av det kommer jag att lägga ut i min Recycle Shop.

Jag håller på och ändrar lite i utseendet även på den här bloggen. Det kan kännas lite rörigt men jag jobbar på det.

Kram till Er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin tanke bakom din lilla shop, återanvändning är något som borde uppmärksammas mer, och något som jag borde tänka på i större utsträckning än jag gör idag. Väskorna var jättefina oxå!

Maria sa...

Hej ANna!!
Toppen!! Jag gillar recycle-tanken...och praktiserar den ju själv ibland. Roligt att du vågar, du syr fint!! Tycker väldigt mycket om väskan som du sytt till en liten flicka nedan, jättefin!!

Vi åkte aldrig förbi Eskilstuna på vår tripp...efter Kolmården fick vi hemlängtan och gasade norrut i ett huj!

Sömsmånen sa...

Åh, vilken bra idé! Du är påhittig, handlingskraftig och kreativ, du! Lycka till!