tisdag 29 juli 2008

Mönster



Idag har jag lärt mig att göra egna mönster i PS. Det är jättepilligt men inte alls så svårt. Jag blir så häpen varje gång jag lär mig programmets nya funktioner. Samtidigt är jag medveten om att jag har bara skrapat på ytan av alla möjligheter. Jag önskar jag kunde gå någon bra kurs för att lära mig allt detta. De kurserna som finns handlar mest om de allra grundaste grunder, resten måste man nog hitta och lära sig på egen hand.



Om ni vill testa själva så besök House of Art. En blogg med massor med olika kreativa tips, både på polska och engelska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anna, jag har kommit in på en kurs i Ps (digital bildhantering) via högskolan i Jönköping. Den är på kvartsfart på distans, man behöver inte åka ner dit en endaste gång utan allt görs via nätet, den är också gratis då det är en högskolekurs och pedagogerna är jättebra, det är dom som driver Moderskeppet.se Jag vet ännu inte om jag orkar gå den, men jag hoppas verkligen det för det skulle vara så kul!

Maria sa...

Så roligt med mönster! Det skulle jag vilja lära mig också!