torsdag 21 februari 2008

Träden berättar















Foto: Anna Stilla

7 kommentarer:

Anonym sa...

Inutibilden såg jätteläskig ut tycker jag.... :S

Anonym sa...

TACK Anna...för dina ord om min ängel...jag var ju tvungen att smyga in och se om jag fått någon respons...och då fanns dom där...de fina och rara kommentarerna som värmer hela min kropp.
Dina naturbilder och texter är så fina....kan aldrig få nog av att titta och studera naturen....de sammanvuxna träden var ju häftiga....de har gift sig...i nöd och lust :) KRAM från en Clara som har färgfläckar på händerna (upptäckte jag nu när jag skrev )

Anonym sa...

Fint! Men inutibilden får mig att rysa, eftersom det ser ut som hästmyror som härjat där...Bläk. Tillsammans- bilden är ju klockren!

Vardagstugg sa...

vackra bilder! / Annelie

Maria sa...

Vackra bilder som tillsammans med orden blir ännu vackrare!!

Maria sa...

Vilka fantastiska träd. Jag har precis läst en barnkapitelbok som heter Tanarog och den handlar bland annat om ett ett mäktigt träd som vandrar omkring för att den inte kan bestämma sig för var den ska slå rot. Det skulle kunna var ett av de här träden.

Anna Stilla sa...

Jag tycker också att INUTI är lite läskig. Men det är innerst inne som det mest läskiga gömmer sig.

Tack för er positiva kommentarer.