tisdag 19 februari 2008

Halkbanan




Ytterligare ett moment på min tappra väg mot körkortet är avklarat. Nämligen halkbanan. Jag har sladdat, jag har snurrat, jag har kört av banan och jag har kört på älgar. Till att börja med. Men jag har också lyckats med att häva en och annan sladd och att väja för älgarna. Det var faktiskt jätteroligt. Jag hoppas dock att jag slipper is, sladd och älgar på mina riktiga vägar. Det roligaste av allt var att jag fick sitta ensam i bilen. Jag längtar efter dagen då jag har körkort och kan köra själv. Då ska jag ta bilen och bara åka dit vägen bär.

Foto: Anna Stilla

6 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Grattis Anna!
Verkligen ett rejält kliv mot det åtråvärda körkortet. Jag kommer fortfarande ihåg euforin jag kände när jag tagit mitt körtkort och körde hem från uppkörningen - själv! Ensam i bilen!!!

Lycka till med körandet även framöver!

Kram
Jeanette

PS Fantastiskt foto! Du tar SÅ vackra bilder!

Anonym sa...

Grattis.....nu är du snart framme vid ditt mål...och du, glöm inte att ta med dig kameran när du kör iväg på dina äventyr:)
Underbar bild....symboliserar ditt inlägg så bra...kraaaaaaaaaaaaam

Mona sa...

Då hoppas jag att vägen bär hem till mig :-)
kram från en som aldrig kört på halkbana

Anonym sa...

Å, kattanten hurrar ännu en gång!

Anna Stilla sa...

Tusen tack!

RANA sa...

Gratulerar å det slipprigaste! :-D