söndag 30 september 2007

Avslöjad


Foto: Anna Stilla

Världen är riktigt, riktigt, riktigt liten.

Idag åkte vi till Malmköping. Och vem som satt bakom ratten? Jag så klart. Eftersom på vägen till Malmköping kör riktiga våghalsar så har jag inte kunnat tillämpa där min sedvanliga hastighet på 20 km/h.

Jag ökade farten.
Jag körde riktigt fort.
Bilen bara swischade förbi alla åkrar.
Jag körde 60 km. Ibland till och med 65.
En sann fartdåre är jag, ha!

Sedan kom jag hem och läste Dubbelörnens kommentar i mitt föra inlägg:

"Jag såg dig idag, jag såg dig idag,jag såg dig idag, jag såg idag... Jag mötte dig, du var på vg mot Malmköping! Det gick ju så bra så ;) och ingen bikö hade du heller bakom dig *fniss*..."

Kan ni förstå hur det känns? Här lever man farligt och så blir man ertappad av en annan bloggare. Jag ler mitt bredaste leende :)

1 kommentar:

Dubbelörn sa...

Men det gick ju hur bra som helst!! Kollade även på hemvägen o inga nedkörda stolpar efter vägen *fniss*.

65!!! Snacka om vinddrag *gapskratt* men som sagt du hade ju ingen lång bilkö efter dig ;)

Men bilen den är kanon, känner igen den på långt håll... så jag kunde hålla långt ut när jag mötte dig *skrattar*

Kramar