söndag 10 juni 2007

Festligheter



Egentligen vill jag besöka era bloggar och läsa. Jag har försökt men bokstäver dansar tango framför mina ögon. Jag är trött. Igår firade vi Systerdottern som har tagit studenten. Idag har vi varit på Barnbarnets dop. Och imorgon är det skolavslutning hos De Yngre. De är mycket på en gång och jag hinner inte varva ner för tillfället. Så nu ska jag stänga av datorn och sätta mig i hammocken med en kopp te. Och sedan ska jag krypa ner i sängen. Jag hoppas att jag får drömma något trevligt. Något som får mig att vakna med ett leende på läpparna.

3 kommentarer:

Millis sa...

Hoppas att du kunde sova gott inatt, så att du är pigg igen.
Kram

Anonym sa...

Vad drömde du om.....den nya kameran :=)....eller att du satt vid ett bord och signerade din vackra bok och en lång kö ringlade sig från din plats och flera hundra meter bort och FÖRST i kön stod Clara och vinkade...ivrigt väntande på att få lägga vantarna på första exemplaret :=)
Kram i sommarvärmen

Anonym sa...

Vänta nu...vems barnbarn?
Har DU ett bb?
Nej, är det sambons? F´låt alla nyfikna frågor, fick bara int ihop Annapusslet idag.

Vi blev av med värmen. Här är svalt på gränsen till kallt. Skicka upp lite värme tack! Fem grader räcker.

Jag drömde i natt att jag var kär i Jarl Alfredius. Nog vaknade jag med ett leende men det var rätt förskräckt! JARL-vad har jag fått för smak??? Vad händer med mitt undermedvetna när jag sover? Vem mixtrar med mina celler på sånt vis? HuVVA!