söndag 13 maj 2007

Trött efter hajken



Jag, Magnus, barnen samt många andra barn, ungdomar och ledare har varit på hajk i helgen. Det har varit jätteroligt. Jag känner mig dock mosad. Natten var kall och vi sov i tältet. Jag hade på mig alla möjliga kläder och ändå frös jag så att tänderna skakade. Jag funderade hur det gick för barnen som sov i var sitt tält men det frös inte lika mycket som jag.
Just nu är jag trött, väldigt trött. Jag orkar inte sitta framför datorn ikväll så jag ska besöka era bloggar imorgon istället.
Nu ska jag gå och lägga mig i min mjuka, varma och sköna säng. Gonatt på Er!

5 kommentarer:

Millis sa...

Vad härligt med hajk, men jag förstår att du är trött. Ha det så gott i den varma sängen!

Dubbelörn sa...

Ohhh... det var ju fruktansvärt ruggigt i helg. Söndag morgon hade vi +5... o vakna i tält... BBBBRRRRRR....

Kram

Anonym sa...

Det förstår jag att du frös....ligga i tält, det var längesedan man gjorde det! Misstänker att jag också skulle frusit som en hund och sedan vakna mörbultad.....tror jag är för gammal för sånt där nu :=) eller kanske för bekväm...är närmare sanningen!
Kram

Sol och skugga sa...

Tälta låter vågat! Det kan förstås vara himla härligt också...

Mina döttrar slutade i scouterna efter första hajken (hmm)

Hoppas du blivit varm nu!

Hälsar

Bisse

Anonym sa...

Trist att det var så kallt annars brukar det vara mysigt att sova i tält.