tisdag 13 mars 2007

Utmaning



Den här bilden är tagen ikväll i vårt kök. Som Magnus har uttryckt "det mysiga med vinter är att man kan tända fotogenlampan". I fönstret hänger min nya virkade gardinkappa som jag har budat hem på Tradera.

Idag har Jesper fyllt 18 år och vi har småfirat honom med ambrosiatårtan, sång och present. På lördag är det dags för det stora släktkalaset.
Mona har utmanat mig på att göra BOOST-listan och jag ska försöka anta utmaningen så gott det går...

3 saker jag gillar med min personlighet: snäll, omtänksam och kreativ.

3 saker jag gillar med mitt utseende: ögon, händer och mina kvinnliga kurvor.

3 saker jag lyckats med och är stolt över: Jag har uppfostrat de två snällaste barnen som finns, skrivit "En göteborgare i Smedjebacken" och texten blev publicerad i Visit Ludvika & Smedjebacken samt skrivit manus till en teaterpjäs som jag och min kollega satte upp.

3 personer jag kan ringa mitt i natten om jag är i knipa: Om jag själv eller barnen är i knipa så ska jag nog väcka Magnus. Om han är i knipa så ringer jag nog hans familj.

3 personer som sagt "jag älskar dig" till mig: Magnus och barnen.

3 saker jag uppskattar hos en medmänniska: ödmjukhet, öppna sinnen samt glädje.

3 vänner jag vill träffa snart: Mona och Martin /de räknas som en/, Marva och min syster.

3 celebriteter jag uppskattar: jag känner inga celebriteter men Suzanne Reuter får mig att skratta

3 saker jag ska unna mig själv idag (ikväll): dricka te, smörja mina händer med min väldoftande handcreme och lägga mig bredvid Magnus

3 personer jag utmanar att göra BOOST-listan är: måste jag det? Jag hoppar över att utmana andra.

Inga kommentarer: