fredag 23 mars 2007

Sova? Nix.



Jag har gjort ett försök att lägga mig i vettig tid men det var inget bra. Hur jag än gör så kan jag inte somna tidigare än efter midnatt. Det är lika bra att gå upp och hitta på något annat. Som att kolla om blogger funkar nu. Hallelujah! Den funkar! Jag kan lägga upp bilder utan problem.
Tidigare idag gick vi ut. Jag, sonen, hundarna och min kamera. Plötsligt känns min kamera lite fjuttig och det är Martins fel! Martin och Mona tittade in hos oss igår kväll. Martin hade med sig en RIKTIG kamera, en sådan som jag får drägla efter... Och jag som tyckte att min kamera var stor, he he he.
Och nu kan jag inte sova... Förut mådde jag väldigt dåligt av mina sömnlösa nätter. Nu har jag hittat ett antidot. Polsk musik plus någon text att jobba med. Då glömmer jag tiden och när jag väl lyfter på huvudet så är jag så trött att jag somnar som en bonde efter skörden.

Inga kommentarer: