söndag 16 april 2006

Påskdagen /strypa. krama, älska/



Oh, vilket segt internet ikväll. Jag tror jag får spader. "Tyvärr så blir det bredbandet så här ibland" säger Magnus som övervakar bloggningen. Ska det vara till något tröst eller? Förresten, han ska vara glad att han lever. Imorse var jag på gränsen att strypa honom med en kudde. Inte nog med att han ställde in sin väckarklocka (medan jag plockade isär mobilen så att den INTE skulle väcka oss) så satte han på musik. Precis när jag fattade att jag äntligen kunde få hela sängen för mig själv och somna om så kom han på en lysande idé att väcka alla i huset. Men vid skrivandets stund är han redan förlåten. Vi åkte till en fårgård och hälsade på små lamm. Jag var i sjunde himlen. En tacka kom så nära mig och "pussade" mig. Vilken underbar känsla.



Sniadanie wielkanocne jedlismy w kaplicy, gdzie zostalismy zaproszeni. Dzieci czuly sie jak w domu, ja bylam troche spieta. Potem pojechalismy na farme owiec. Bylam taka szczesliwa. Po raz pierwszy w zyciu nosilam nowonarodzone jagniatko. A jedna z owiec pocalowala mnie w usta!

Inga kommentarer: