tisdag 7 mars 2006

Duktiga mig



Jag börjar bli så himla duktig på att gå istället för att åka spårvagn. Det är inte längre den här kampen mellan mig själv och min lata sida. Jag bara går förbi spårvagnsplatsen och funderar inte ens på det. Det enda som stör mig är att min väska är så tung, inuti den finns ju min kameraväska och det är ju ingen fickkamera jag har. Jag saknar lite gamle IXUS 330 som fick plats lite överallt.
Zaczynam byc taka zdolna jesli chodzi o chodzenie w zamian za jezdzenie tramwajem. To juz nie jest ta walka pomiedzy mna i moim lenistwem. Przechodze obok przystanku i nawet sie nie namyslam. Jedyne co mi przeszkadza to moja ciezka torba. W niej nosze przeciez torbe z aparatem, ktory nie mozna nazwac kieszonkowym. Czasami jest mi brak tego IXUS 330, ktory sie zmiescil wszedzie.

Inga kommentarer: