torsdag 1 december 2005

Annorlunda

En annorlunda abetsdag. Istället för att jobba på förskolan har jag repeterat till vår julpjäs. Det tog betydligt fler timmar än jag räknade med men fanken vad det var roligt. Det har visat sig att jag ska sjunga två solo. Jag och solo? Omöjligt. Jag har fått sjunga till noter och därefter kom komplimangen att jag har en fin sångröst. Det visste jag inte om. Så jag flabbade åt komplimangen. Efter repetitionen blev jag bjuden på en otroligt god middag och enBaccardi-drink. Och hemma väntade en annan kär överraskning. Jag har fått en julklapp utav en av mina vänner. Jag blev så rörd.
Niezwykly dzien pracy. Zamiast pracowac w przedszkolu cwczylam caly dzien do naszego przedstawienia swiatecznego. To zajelo nam o wiele wiecej czasu niz ja myslalam. Okazalo sie, ze ja bede spiewala solo. Ja i solo? Niemozliwe! Musialam spiewac z nut i pochwalono mnie, ze ja mam ladny glos. Dziwne, no nie? Po cwiczeniach zostalam zaproszona na wspanialy obiad Baccardi-drink. W domu czekala na mnie kolejna niespodzianka. Dostalam prezent swiateczny od jednego z moich przyjaciol. To mnie wzruszylo.

Inga kommentarer: