måndag 28 november 2005

Vi ska spela!



Dagen var präglad av mitt samtal med chefen. Förra veckan la jag fram ett förslag om vår nybildade teatergrupp. Idag skulle vi få ett svar och förslaget fick superbra respons. Men jag fick sitta och argumentera för nästan varje punkt. Det gav mig ett otroligt huvudvärk. Jag kom hem glad men helt utpumpad. Att ta kreativa bilder i ett sånt tillstånd gränsar med det omöjliga. Så jag gick runt och lekte med kameran.
Dzien przeminal pod znakiem rozmowy z moja szefowa. W zeszlym tygodniu przedlozylam propozycje o naszej nowo zalozonej grupie teatralnej. Dzis mialam dostac odpowiedz i ta byla pozytywna. Musialam jednak argumentowac prawie kazdy punkt. To dalo m nieslychany bol glowy. Do domu przyszlam zadowolna ale kompletnie wypompowana. Fotografowac kreatywnie w takim stanie graniczy z niemozliwoscia wiec ja krecilam sie po domu i bawilam sie aparatem.

Inga kommentarer: