söndag 20 november 2005

Ljusa tider.




Det är min första uppdatering av min blogg gjord från min nya dator. Sånt ska firas! Det bästa sättet att fira ( i alla fall ikväll) är att tända ett ljus och se allt genom ett rosa skimmer. Idag har det visat sig att två datorer och en webradio skapar fred i min familj. Barnen har ockuperat den ena och lyssnat på sin musik (street eller något sånt) och jag har har kunnat skriva på den andra utan att någon bankat mig i ryggen var tredje minut.

To jest moje pierwsze odnowienie mojego blogga z mojego nowego komputera. To trzeba uczcic! Najlepszy sbosob na uczczenie czegos (przynajmniej dzisiaj) to zapalenie swieczki i sporzenie na swiat poprzez rozowe okulary. Dzisiaj sie okazalo, ze dwa komputery i radio sieciowe stwarzaja pokoj w mojej rodzinie. Dzieci okupowaly stacjonarny i sluchaly swojej muzyki a ja moglam siedziec przy laptopie i nikt nie walil mnie po plecach co trzy minuty.

Inga kommentarer: