lördag 19 november 2005

I skuggornas dal...



En underbar höstdag. Jag och Dawid bestämde oss för att gå på en promenad. Som vanligt hade jag min kamera med mig. Varje gång jag riktar kameran mot Dawid så apar han sig så det blir sällan något bra av det. Men idag stod vi alldeles stilla och försökte fånga våra skuggor.
Nu ska jag gå och baka brownies för det har jag lovat barnen. Sedan ska vi banka oss framför tv och titta på "Jorden runt på 80 dagar".
Przepiekny jesienny dzien. Ja i Dawid zdecydowalismy sie na spacer. Jak zwykle mialam z soba moj aparat. Za kazdym razem jak kieruje aparat na Dawida to on sie wyglupia i nic dobrego z tego nie wynika. Disiaj jednak stalismy zupelnie bez ruchu i probowalismy uwiecznic nasze cienie. Za chwile bede piekla ciasto bo obiecalam dzieciom. Pozniej rozsiadziemy sie na kanapie i bedziemy ogladac "W 80 dni dookola swiata".

Inga kommentarer: